• PRP + udarni val tretman impotencije
  • PIST hijaluron povećanje penisa
  • Testiranje na spolne bolesti i liječenje u najvećoj diskreciji

Venerologija

Dogovorite svoje konzultacije sa dermatovenerologom!
Venerologija

Venerologija se bavi istraživanjem, dijagnostikom i liječenjem spolnih bolesti. Spolne bolesti ne prenose se isključivo spolnim kontaktom, nego i doticanjem bolesnika i inficiranih predmeta, a rjeđe putem krvi te s majke na dijete u trudnoći i tijekom poroda.

Simptomatologija spolnih bolesti nije uvijek nužno vezana uz promjene na spolnom organu. Promjene se mogu pojaviti i na ostaloj koži i sluznicama, koje mogu biti ulazno mjesto infekcije ili su promjene kože i sluznica dio kliničke slike sistemske bolesti koja se manifestira poremećajem funkcije različitih organskih sustava.

Kontaktirajte nas za pregled u potpunoj diskreciji.

PRP + udarni val tretman impotencije

PRP (platelet rich plasma) je metoda pomlađivanja u kojoj se koristi pročišćena krvna plazma bogata trombocitima i drugim čimbenicima neophodnim za regerenaciju kože. PRP se koristi za pomlađivanje, lifting, učvršćivanje, zglobove, bolne točke itd.
Sam tretman se sastoji od uzimanja male količine vlastite venske krvi iz koje se posebnom tehnikom centrifugiranja odvaja krvna plazma. Tako dobivenu plazmu pomješanu sa hijaluronskom kiselinom, laganim ubodima iglom, apliciramo u kožu.

Udarni val (digital shockwave) ima 24 digitalna programa sa udarima pod tlakom od 6 bara te pri frekvenciji od 25 Hz. Za impotenciju se koristi proces neoangiogeneze.
Takav biološki efekt dovodi do regeneracije vaskularne strukture penisa omogućavajuci postizanje čvrste i dugotrajne erekcije.

PIST hijaluron povećanje penisa

Većina stručnjaka se slaže oko toga da je za seksualno zadovoljstvo kako žena tako i muškaraca najbitnija debljina penisa. Za razliku od metode povećanja penisa upotrebom masnih ćelija gde je preživljavanje istih limitirajući faktor, metoda podebljanja penisa hijaluronskim filerima omogućava maksimalno podebljanje koliko to penilna koža dozvoljava.
Korištenjem specijalne tulip kanile ubrizgava se između 20 i 60 ml dermalnog filera, uglavnom na bočne strane penisa da bi se dobilo što više u njegovoj širini. Ovom metodom penis izgleda moćnije nego što je bio u prethodnom obujmu.

Testiranje na spolne bolesti i liječenje

Provodimo testiranje za sve spolne bolesti (HIV, HAV, HBV, HCV, HPV, RPR, TPHA, urin; bris ždrijela, uretre i anusa).
Nakon rezultata testiranja liječenje provodimo u najvećoj diskreciji uz konstantno savjetovanje.