• Injekcije hijalurona
  • RET TECAR terapija
  • Mezoterapija
  • Laser terapija
  • Savjetovanje o prehrani i suplementaciji
  • Akupunktura
  • Elektroakupunktura
  • Udarni val
  • Ishialgija koktel injekcija

Medicina sporta

Dogovorite svoje konzultacije bez čekanja!
Medicina sporta

U današnjem visokociviliziranom društvu sport i rekreacija opće su prisutni fenomeni, a njihov razvoj prati i sportska medicina.Sportska medicina nije predodređena za vrhunske sportaše, nego je u službi svakog pojedinca i zajednice, od dječje dobi do poodmakle životne dobi.

Uz bogato iskustvo u sportskim udruženjima, klubovima nudimo vrhunske zahvate invazivne i neinvazivne prirode za lakši oporavak, saniranje ozlijeda i poboljšanje općeg stanja tijela.
Sva opreme i preparati su najmoderniji znanstveni dosezi koji Vam stoje na raspolaganju uz prethodne konzultacije.

Injekcije hijalurona

Hijaluronska kiselina je sastavni dio svake hrskavice i sinovijalne tekućine ljudskih zglobova. Kiselina daje zglobovima elastičnost koja je osnovni faktor za očuvanje zglobova. Iako se prirodno stvara u tijelu, nedostatak hijaluronske kiseline može dovesti od velikih tegoba koje smetaju svakodnevnom životu.

Količina kiseline se smanjuje tijekom procesa starenja kao i kod degenerativnih promjena zglobova, sportskih ozlijeda i sl. Zbog gubljenja viskoznosti sinovijalne tekućine smanjuje se mogućnost podmazivanja zglobova.
Taj problem uzrokuje: bol, upalu, ograničavanje pokreta, ukočenost itd.

Injekcije hijaluronske kiseline se direktno apliciraju na kritično mjesto te dokazano nadomještavaju nedostatak iste.

PRP

PRP (platelet rich plasma) je metoda pomlađivanja u kojoj se koristi pročišćena krvna plazma bogata trombocitima i drugim čimbenicima neophodnim za regerenaciju kože. PRP se koristi za pomlađivanje, lifting, učvršćivanje, zglobove, hrskavice, bolne točke itd.
Sam tretman se sastoji od uzimanja male količine vlastite venske krvi iz koje se posebnom tehnikom centrifugiranja odvaja krvna plazma. Tako dobivenu plazmu pomješanu sa hijaluronskom kiselinom, laganim ubodima iglom, apliciramo u kožu.

Kolagenske injekcije

Uloga kolagena je većinom kao vezivno tkiva – ono povezuje kosti i zglobove te gradi ovojnice oko organa, obavija mišiće i mišićne grupe, štiti krvne žile i živce. Osim toga, kolagen je najpoznatiji po tome što pomaže održanju elasticiteta kože i spajanju tetiva i zglobova.

Organizam ima mogućnost sinteze kolagena, ali starenjem postepeno gubi tu mogućnost što se očituje u smanjenju gipkosti i elasticiteta kože te rezultira nastankom bora i bolova u zglobovima. Nedostatak kolagena može uzrokovati i brojne poremećaje mišićnokoštanog sustava poput artritisa.

Kolagenska terapija u sportu je ključna za očuvanje zglobova i tetiva koji su vitalni za profesionalne, ali i za amaterske sportaše. Svaka terapija se individualno primjenjuje prema dijagnozi.

Karboksi terapija

Terapija ugljičnim dioksidom (CO2) – je tradicionalna medicinska tehnika koja se koristi u modernoj medicini od 1932. godine.
Karboksiterapija može biti korisna u liječenju bilo koje bolesti za poboljšanje krvožilne opskrbe i lokalnog analgetskog učinka.
Značajno poboljšanje vidljivo je već nakon samo jedne karboksiterapije u određenim slučajevima ožiljaka, pomlađivanja kože ili uklanjanja celulita.

Digitalna karboksi terapija koristi CO2 za tretman strija, celulita, masnih naslaga, podbradka ili za slabo zarastanje rana.

Terapija ozonom

Ozon je bezbojan plin oštra mirisa, iznimno reaktivan oblik čistog kisika. Otkriven je polovicom 19. stoljeća otkada se koristi u medicinske ili higijenske svrhe. Ozon djeluje na širok spektar bolesti, uništava patogene organizme i jača imunološki odgovor tijela uz prave indikacije i u pravim rukama upotreba mu je sigurna.

Primjena mu je raznovrsna koristi se za regeneraciju tkiva, hernijacije diska, problema cirkulacije, artritisa, tendinitisa, ruptura, herpesa, akni, upala, gljivica, rana i opekotina, alergija, reume, artritisa, gangrena, dermatoloških bolesti.

Istraživanja također potvrđuju da ozonoterapija: povećava energiju, ublažava upalne procese, ubrzava zacjeljivanje rana, ima antibakterijski, antimikrobni i antiparazitički učinak, učvršćuje zube i desni, pomlađuje lice, reducira akne, vraća elastičnost koži.

Ozonoterapija se primjenjuje mezoterapijski i intravenoznim putem. Koncentracije koje se koriste su izuzetno niske 10ug/ml, nemaju toksične učinke, nego su primarno biostimulirajuće.

RET TECAR terapija

RET TECAR uređaj primjenjujemo u slučaju bolova u mišićima i zglobovima, bolovima vrata i leđa, kod reumatizma i osteoartroze te brojnim drugim stanjima gdje potreban brz terapijski učinak i duboko prodiranje topline i stimulacija tkiva.
Na ovaj način uz pomoć električne energije i topline ublažavamo bolove, modificiramo upalu te ubrzavamo cijeljenje. RET TECAR terapija neinvazivna je metoda koja potiče prirodne fiziološke procese regeneracije u mišićno-vezivnom tkivu. Riječ je o elektroterapijskoj tehnologiji koja emitira energiju visoke frekvencije. Nakon tretmana cirkulacija je znatno pojačana a samim time i obnova tkiva a upalni procesi modificirani.
Terapija djeluje tako da povećava unutrašnju temperaturu tkiva što ubrzava oporavak i rehabilitaciju, poboljšava staničnu opskrbljenost kisikom, modificira upalu.
Pacijent osjeća duboku toplinu, osobito je učinkovit kod stanja koja se javljaju kod profesionalnih sportaša, jer ubrzava oporavak i smanjuje rizik novih ozljeda.

Osim kod gore navedenih indikacija RET TECAR terapija iznimno je učinkovita u tretiranju masnih naslaga i celulita i uz primjenu restriktivnih dijeta i mezoterapijskih postupaka daje izvrsne rezultate.

RET TECAR uređaj primjenjuje se kod:

• Modrica i uganuća
    Postkirurške rehabilitacije
  • Sportskih trauma
  • Ozljeda mišića i tetiva
  • Neuropatija
  • Ožiljkavanja tkiva
  • Poremećaja kralježnice i perifernih zglobova
  • Poremećaja vaskularnog i limfnog sustava
  • Poremećaja perifernog živčanog sustava
  • Bolesti veziva i mišića zdjelice
  • Akutne i kronične boli
  • Mobilizacija masti
  • Tretmani celulita
  • Lifting tkiva

Mezoterapija

Mezoterapija je metoda prilikom koje se lijekovi i ljekovite prirodne supstance putem injekcije unose u mezodermalni sloj kože. Mezodermalni sloj se nalazi neposredno ispod površine kože. Koristi se za terapeutske svrhe, ali se upotrebom tokom povijesti pokazalo kako terapija ima odlične estetske učinke.
Prilikom mezoterapije koristimo:

1. Organski silicij
  2. Kokteli peptida
  3. Hijaluronske kiseline
  4. Glutation
  5. Aminokiseline

Laser terapija

Laser visoke frekvencije (HIL) zasnovan je na poznatom principu laserske terapije niske frekvencije (LLLT). Velika snaga i izbor prave valne duljine omogućuju duboko prodiranje u tkivo. HIL nudi moćan oblik liječenja bolova koji ne stvara ovisnost. Prirodnim procesom prijenosa energije (biostimulacijom i fotomehaničkim učinkom) ubrzava se liječenje i regeneracija. HIL je posebno učinkovit u liječenju sportskih ozljeda, npr. mišićnog naprezanja ili izobličenja zglobova i bolova u leđima uzrokovanih npr. hernija diska ili poremećaji u cervikalnoj regiji što uzrokuje bol u vratu.

Akupunktura

Akupunktura je disciplina koja se temelji na kožnoj stimulaciji iglama i toplini prema fiziološkim i energetskim parametrima tradicionalne kineske medicine koji također identificiraju energetske kanale u tijelu zajedno s fizičkim.

Tretman akupunkturom je osobito koristan za one koji moraju uzimati mnogo lijekova u isto vrijeme ili koji imaju poteškoća s uzimanjem lijekova koji bi mogli riješiti njihov problem. U ovu kategoriju spadaju i trudnice, razdoblje u kojem se općenito savjetuje da se ne koriste lijekovi i osobe koje pate od kroničnih patologija, jer je kontraindicirana dugotrajna primjena protuupalnih lijekova.

Akupunktura olakšava prirodni metabolički proces i vraća je u slučaju promjena; zbog toga ima odlične rezultate u sportskom i atletskom sektoru.

Elektroakupunktura

Elektroakupunktura predstavlja najsuvremeniji način liječenja baziran na principima klasične akupunkture, s tim što se stimulacija akupunkturnih točaka vrši pomoću električne energije točno određene jačine i amplitude. Elektroakupunktura kombinira dvije vrste stimulacije : ubodnu stimulaciju pomoću igala za elektrostimulaciju; i elektrostimulaciju bez uboda.

Udarni val

Udarni val (digital shockwave) ima 24 digitalna programa sa udarima pod tlakom od 6 bara te pri frekvenciji od 25 Hz. Koristi se za liječenje upala tetiva i mišića, topljenje masti i celulita te za impotenciju kroz proces neoangiogeneze. Nema anestezije, dodatnih lijekova kao i nuspojava.

Tretman je brz i učinkovit te je najbolja alternativa kirurškim zahvatima koji su invazivni i zahtjevaju veći oporavak za razliku od udarnog vala.

Preporučuujemo u prosjeku 3-6 tretmana, 1-2 tjedno.

Ishialgija koktel injekcija

Išijas je bol koja se širi ishijadičnim živcem, koji se seže od donjeg dijela kralježnice do nogu preko stražnjice. Uzrokuje neugodnu bol. Bol je srećom prolazna a traje do 2 mjeseca. Često se prvo jave simptomi utrnulosti, ukočenosti i slabosti.
Bol se može sijevati kroz stražnjicu u bedro, te kroz potkoljenicu do stopala. Obično zahvaća jednu stranu tijela. Bolovi se mogu o pojačavati, a izraženi su prilikom kihanja ili kašljanja. Dugo sjedenje i ležanje pogoršavaju simptome.
Uzroci su nepravilno i neprimjereno podizanje tereta, rotacija trupa s istovremenim savijanjem ili ispravljanjem trupa, degenerativne promjene kralježaka i intervertebralnih diskova.

Ovaj problem se rješava koktelom injekcija koji se individualno određuju. Detaljno rješenje ovog problema i više o terapiji pročitajte na dr. Zekić blogu.